A.0 Managementul proiectului
A.0.1 Managementul, monitorizarea, coordonarea și evaluarea proiectului
A.0.2 Managementul financiar-contabil al proiectului
A.0.3 Derularea serviciilor de achiziții
A.0.4 Derularea activităților de audit
A1 Informare și publicitate
A.1.1 Realizarea și actualizarea site-ului web al proiectului și elaborarea periodică de informări de progres în cadrul proiectului
A1.2 Organizarea și derularea conferințelor de lansare și încheiere a proiectului
A1.3 Realizarea și tipărirea unei broșuri cu privire la rezultatele proiectului și ale impactului măsurilor integrate adresate beneficiarilor, alte evenimente mass-media
A.2. Pregătirea derulării Programelor de „Școală după școală (SDS)” și „A doua șansă (ADS)”
A.2.1. Amenajarea unităților școlare cu echipamente specifice, pentru derularea programelor integrate
A.2.2 Selectarea experților în educație pentru programul SDS și ADS; organizarea și gestionarea echipelor de experți în educație pe tematici educaționale
A.2.3 Evaluarea inițială, analiza categoriilor de grupuri țintă participante la program și realizarea grupelor de lucru
A.3. Dezvoltarea de instrumente/ resurse educaționale și acordarea de sprijin material pentru prevenirea și corectarea fenomenului de părăsire timpurie a școlii
A.3.1 Planificare curriculară, dezvoltare de conținuturi de învățare suport; elaborarea resurselor locale de învățare, a instrumentelor de lucru pentru consiliere părinți și beneficiari programe SDS și ADS
A.3.2. Realizarea metodologiei de acordare a burselor de studii, a sprijinului material; acordare de subvenții, gustare, pachete educaționale
A.4. Organizarea și derularea componentei ADS a Programului
A.4.1. Activități de instruire pe module de studii ADS și activități suplimentare de sprijin pentru cursanți
A4.2. Furnizarea serviciilor de consiliere și orientare profesională a cursanților
A.4.3. Activități de evaluare inițială și continuă a beneficiarilor, certificarea absolvenților pe module și nivele de studii finalizate
A.4.4. Monitorizarea componentei ADS din proiect
A.5. Organizarea și derularea componentei SDS a Programului
A.5.1. Activități educative suport de tip SDS: de sprijin în realizarea educației timpurii/școlare, și de formare a competențelor cheie
A.5.2. Furnizarea serviciilor de consiliere și orientare școlară adresate copiilor/elevilor, precum și părinților/tutorilor elevilor cu risc de părăsire timpurie a școlii
A.5.3. Asigurarea tranziției între cicluri de școlaritate următoare (primar și gimnazial) pentru elevi din grupul țintă
A.5.4. Evaluarea progreselor școlare ale elevilor; monitorizarea și retenția grupului țintă
A.5.5. Monitorizarea componentei SDS din proiect
A.6 Dezvoltarea capacității profesionale a personalului didactic/managerial
A.6.1. Stabilirea nevoilor specifice de formare pe tipuri de expertiză și organizarea pe grupe de cursanți pentru curs și ateliere de formare
A.6.2. Dezvoltarea cursului de formare și acreditarea MENCS
A.6.3. Derularea cursului de formare acreditat
A.6.4. Activități de mentorat și ateliere tematice de dezvoltare a competențelor transversale în rețeaua de sprijin profesional din proiect
A.6.5. Monitorizarea formării, evaluarea și certificarea cursanților
A.7 Susținerea dezvoltării parteneriatului de tipul școală-comunitate în mediul real și virtual și realizarea de activități educaționale integrate, în parteneriat, pentru susținerea reintegrării în educație/o profesie mai bună a celor care au părăsit timpuriu școala
A.7.1. Realizarea și funcționarea unei rețele de comunicare eficientă școală-comunitate în procesul de combatere a părăsirii timpurii a școlii; Încheierea de parteneriate sustenabile cu ISJ Vrancea și primăriile din cele 3 comunități rurale
A.7.2. Promovarea progreselor cursanților în scopul facilitării integrării sociale a acestora în urma consilierii și a finalizării studiilor obligatorii în cadrul proiectului